positiv

Sitter och lyssnar på musik. Försöker bli positiv.

Efter jobbet idag träffa ja jenny. Vi gick på stan en stund o mötte upp jessica. Vi gick och sola. Jag längtar efter värme. Utomlands. Det är det bästa jag vet.

Nu är min vecka helt planerad. Jobba såklart hela veckan, ja alltså ons-fre nu då. Imorn ska jag träffa jenny, sofia och linda. Pims blir det nog. På torsdag blir det lägenhetsvisning. Sedan sola. Och stan en snabbis med jenny. Och sedan på fredag ska jag, jenny, jessica, elin och lisa till sanna i jönköping över helgen. Festa o shoppa. Grymt kul med mina fina tjejer.




Kommentarer
Postat av: jenny

trevligt idag, o ses varje dag nu resten av veckan. det är kul, för du är bääst :) <3

Postat av: Anna

Haha imorgon börjar vårat nya positiva liv :P haha not puss

2009-01-13 @ 22:33:33
URL: http://anna1987.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback