så gick det..

Gårdagen blev jättebra. Tanken var att vi skulle dricka lite vin och kolla lets dance. Ta det lite lugnt alltså. Så vi började hos Sofia. Jag, jenny sofia och linda. Börja kolla på lets dance. Men satte på musik istället. Vin blev det också, mer och mer. Och sofia och linda hade en överraskning till oss. Tequilashott. haha. Var längesen ju. I början av kvällen hade jag ont i foten men under kvällens gång blev det bättre och tillslut dansa jag till och med. mycket. Sedan ååkte vi vidare till lunden till jennys förra jobbkompisar. Första gången man festa i lunden tror jag va? hade iaf en jättebra kväll där också. Sedan blev det efterfest hos sofia.





Så idag har jag inte gjort något. Legat i sängen och soffan hela dan. Kollat på film som jenny tipsat om och greys anatomy och gossip girl hann ja också med. mysigt.

Imorn ska jag träffa jessica som kom hem från thailand idag. Saknar  dig. Ska bli himla kul. Ska även träffa jenny en stund. Blir en bra dag.

Kommentarer
Postat av: Jan

Det var som tusan! Ni festar o dricker vin! Ovanligt! Fast de kan ju vara ett smart drag för er att dricka ganska mkt vin, eftersom det är lite surt. Jag menar, ni är ju så söta, du o dina fina vänner. Hade ni druckit cola kankse ni hade blivit så söta att man hade svimmat när man ser er o de e ju inte bra!

2009-01-10 @ 23:27:47
Postat av: jenny

haha, skulle precis kommentera o läste jans kommentar. han är väl för rolig han:) men det var en mycket bra kväll igen. o idag blir det mysigt med lunch! Pussss

Postat av: Linda

Lina jag håller med! Älska.. Och sen när han tar hennes hand och kramar om henne och säger I'm sorry åhhhhhhh!

2009-01-11 @ 12:45:07
URL: http://liiindab.blogg.se/
Postat av: Robert

Åhh vad söt du är Lina

2009-01-11 @ 18:59:39
Postat av: Linda

Väldigt bra absolut! Händer i veckan? Ses något kanske? :)

2009-01-12 @ 09:40:21
URL: http://liiindab.blogg.se/
Postat av: Anna

Haha alltid party ;) puss

2009-01-12 @ 10:10:10
URL: http://anna1987.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback