vicky cristina barcelona


Ligger hemma sjuk idag. Passade då på att kolla på den här filmen. vicky cristina barcelona. En del saker kändes verkligen som barcelona, som fiken och de mindre gatorna, och alla stånd. Med djur och blommor och smycken och allt möjligt. Jag och Jenny hade ju några helt underbara dagar där i sep förra året. Men filmen då. Den var väl sådär. Lite annorlunda iaf.

Så idag annars har jag vilat endel. Mamma och pappa kommer snart hem med soppa och någon bra tidning till mig. Mysig kväll hoppas jag på. Lipstick jungle också på tv ju. Något sex and the city avsnitt ska jag väl också hinna med.. Det är ju en sån må bra serie tycker jag.

Kommentarer
Postat av: jenny

låter mysigt. jag barca va underbart. var filmen värd att se? Puss <3

Postat av: Linda

tråkigt att du är sjuk :( Filmen har jag också funderat på att se! Ses snart? PUSSSAR!

2009-01-27 @ 09:30:46
URL: http://liiindab.blogg.se/
Postat av: Anna

var det massa stånd överallt på gatorna :O dit måste vi åka ;) haha värsta himmelriket ;)

2009-01-28 @ 16:05:58
URL: http://anna1987.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback