alanya 11-18 juli

Igår kväll kom jag och robin hem efter en väääälidgt bra vecka. Jag älskar att vara utomlands, och jag älskar att vara med robin, så det blev kanon. Vädret har varit hur bra som helst. Sol och värme. Nästan en aning för varmt. Så hela veckan har vi legat på stranden i ett antal timmar, underbart.  Vi bodde på ett allinclusive hotell så maten var väl bra men en aning tjatig. Blev typ samma mat varje dag. Och drickan där var väl ok..

Så förutom stranden har vi varit runt och shoppat en del, gått strandpromenaden, variti på barer och druckit drinkar, haft mysiga balkongkvällar (med musik och dricka, det är ett måste utomlands.) Och läst, det är sant, robin läste ut sin första bok någonsin. Jag läste ut mina 2 de första dagarna men han kämpade igenom med boken hela veckan.

Hur mysigt som helst har det varit. <3











Kommentarer
Postat av: Elin

välkommen hem! gud vilka fina biler, snart e jag där:) <3

Postat av: Jenny

mysigt ni verkar haft det, vill också utomlands!

2009-07-21 @ 09:46:25
URL: http://jennysv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback