gröna lund och uppsala

Nu är jag hemma igen. Och har haft ett par väldigt bra dagar. I onsdags var ja och robin på gröna lund. Fint väder och massa folk.


På kvällen tog vi en promenad i stockholm och åt jättegod mat i gamla stan. Mysigt. Senare på kvällen åkte vi till uppsala.


och så igår åkte vi till ett köpcentrum för shopping. Uppsala är tydligen en cykelstad så då måste man väl cykla lite också. Sedan fortsatte vi in till stan. Där mötte vi upp min kusin Hanna och fortsatte shoppingen och gick runt och kolla runt i uppsala och promenerade sedan hem till hanna och kjell. Mysig lägenhet. På kvällen sedan åkte vi 4 ner till stan och åt på en jättemysig grekisk resturang Och vad gott det var också. Kvällen fortsattes på en bar nere vid ån. En helmysig kväll med ganska skönt väder. (förutom precis när vi skulle hem då regnet börja vräka ner..)





Och nu ikväll blir det fest med mina tjejer hemma i skövde. Nu ska jag göra ordning mig.


Kommentarer
Postat av: Robin

Väldigt trevliga dagar älskling hoppas att du kommer nån mer gång. Saknar dig.... Puss Puss <3<3<3

2009-07-24 @ 17:27:51
Postat av: jenny

ni ser ut att ha haft det bra:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback