dagens utflykt




Idag åkte jag, mamma, pappa, karin och lena till ullared. Vi fick oss lite inhandlat allihopa. För mig blev det massa "bra att ha saker" till lägenheten. Tex en verktygsväska, det passar mig. Så det blev en heldag där. treevligt!

Nu på kvällen har jenny varit här. Vi har suttit på min balkong och pratat. Vi åt melon och drack saft också. Väldigt mysigt.


Den här helgen har ju gått hur snabbt som helst, men den har varit väldigt bra iaf. Och imorn är det jobb igen. Men bara 5 dagar kvar till semester.

ne läggdags, god natt..

Kommentarer
Postat av: jenny

älskar dig

Postat av: Robin

Gud va mysigt ni ser ut och ha haft det!!! Du är lite röd älskling!!!! Ser väldigt somrig ut!!! Puss Puss<3<3<3

2009-06-29 @ 19:34:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback