min lördag.

Jag har bytt ut mina partylördagar mot myslördgar. Okej, kanske inte varje helg. Men den här helgen har blivit lugn. Hållt på mycket med flytten och inte känt mig helt bra än heller.

Vi blev ett par stycken där hemma i våmb iaf. Daniel,Karin,Lena och min kusin Hanna var också där på kvällsmat. Trevligt. Jag packade med min ytterligare grejer så jag har mer att pyssla med här hemma

Karin, lena och hanna.

Daniel och sötislena.

Sen jag kom hem har jag hunnit hängt in massa kläder i garderoben. Och så har Linda varit här en liten stund. Pratat och haft mysigt.

Kommentarer
Postat av: Linda

mysigt att hälsa på dig lite:)

Postat av: jenny

haha sötislena va namnet ja!

2009-06-15 @ 08:50:00
URL: http://jennysv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback