studenten i skövde

Imorn är det student här i staden. Tiden går så snabbt. För två år sen var det vi. Det var en av de bästa dagarna i mitt liv. Jättebra väder och jättebra människor <3




Så annars idag har jag legat hemma. Har blivit sjuk, eller har känt mig dålig hela veckan egentligen. Ont i huvudet och halsen. Hoppas jag blir bättre tills imorn så ja kan fixa det sista i lägenheten + jobba såklart.. Hade ju tänkt sova där första natten i natt men det får bli imorn helt enkelt :)

Nu ska jag sova. God natt.

Kommentarer
Postat av: jenny

älskar dig

Postat av: Anonym

Hoppas du mår bättre imorn!!! Hörs snart puss puss älskling!!!!

2009-06-11 @ 22:05:58
Postat av: Linda

krya på dig vännen<3 PUSS!

2009-06-12 @ 10:47:09
URL: http://liiindab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback