vilken solig dag


och jag har sutti inne och jobbat. hade gärna legat ute och solat idag. men vi tog vara på våra raster. Åt lunch utomhus och köpte även glass. Och efter jobbet kom linda och jenny mötte mig så gick vi på stan en stund. Köpte mig äntligen mina underlägg.. Sedan gick vi till voda och åt jättegoda ciabatta.


Och nu sitter jag och väntar på morden i midsomer (och tittar på allsång på skansen). Jag och linda var och köpte glass och stutar innan vi åkte hem. Funderar på en till tvmys nu.

Kommentarer
Postat av: jenny

tack för idag snyggooo

Postat av: Robin

Söt klänning raring!!!! Puss

2009-06-23 @ 20:49:28
Postat av: Linda

blev underläggen fina? :)

2009-06-23 @ 21:25:22
URL: http://liiindab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback