god morgon

Jag och anna ligger kvar i sängen. Lyssnar på musik. Igår hade vi en jättekul kväll med jobbet. Badade badtunna i underbart väder. Klarblå himmel och solen sken. Sedan basta vi en stund. Gjorde ordning oss och började laga mat tillsammans med en kock. Pierre var i ett team och vi gjorde huvudrätten :) För en gåns skull tyckte jag att det var riktigt kul att laga mat.

Tyvärr glömde jag min kamera men annsianna hade ju mobil med hyffsad kamera.



Bilder från badtunnan kommer imorgon. Då ska ni få se hur mysigt det var.

Nu ska vi väl börja göra ordning oss och åka till jobbet. Sovmorgon till tio idag. Väldigt skönt.

Kommentarer
Postat av: jenny

ser mysigt ut:) kul att du gillade att laga mat:) PUSS <3

Postat av: Robin

Blir du som gör mat till mig när jag kommer då!!!

Puss puss puss

2009-03-10 @ 19:46:19
Postat av: Jessica

Vart laga ni mat? ser ju ut att ha en professionell (stavning) kock där:) trevligt verkar det vara :)

2009-03-10 @ 20:13:16
Postat av: Anna

Gud vilken perfekt kväll :) puss

2009-03-10 @ 21:40:14
URL: http://anna1987.bloggspace.se
Postat av: Anonym

Ni verkar ha haft en rolig kväll! Men roligaste var ändå att bilden med dig o Olle. Jag trodde Olle var en kines... hahaha! Såg först senare när jag kolla närmare att de va han. De va kul!



Ha det bäst!

2009-03-10 @ 22:07:20
Postat av: jenny

ska bli kul o se badtunnebilderna också:D

2009-03-11 @ 17:01:42
URL: http://jennysv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback