helgens fortsättning


Som sagt, i lördags kväll kom den här lilla tjejen på besök. En rikigt liten sötis. Och så blev det en myskväll här hemma. Robin och jag kollade på tv och film. På söndagen sedan åkte vi runt och kollade på möbler i skövdes alla möbelaffärer.

På kvällen träffade jag mmina fina vänner jenny och linda. Vi fika på pims. treeevligt :) Och sedan gick jag och jenny på bio. På en shopaholics bekännelse. En sån där töntig film som vi gillar.



Och så nu är det måndag och veckan är igång. Jobbat hela dagen och varit och tränat med jenny. Det kändes bra!

Kommentarer
Postat av: jenny

töntfilmer är våra favvisar;) pusss

Postat av: jenny

jag tog med mig dom hem från mamma, så har gjort födelsedagspresenter till johanna, 2 armband o 1 par örhängen, o lite till mig själv då :)

2009-03-23 @ 19:47:23
URL: http://jennysv.blogg.se/
Postat av: Anna

så söt hon är lilla Lena <3 puss

2009-03-23 @ 21:07:49
URL: http://anna1987.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback