Jag och jenny ska till Hurghada


Idag (äntligen) bokade jag ocg jenny resa till egypten. Den 11 april åker vi iväg. Ett all inclusive hotell. Ska bli så himla skönt med sol och värme och sköna kvällar. Och alla fina klänningar och sommarkläder.

Och idag skrev jag kontrakt på en lägenhet. Det är sant. I juni ska jag flytta. "Det var på tiden" tänker nog många av er nu. Bättre sent än aldrig. Just nu känns det i alla fall jättebra. Blir billingesluttningen. Då har jag nära till vänner, familj och stan.

Nu i helgen är robin här. Imorn ska vi till ikea. Annars blir det väl lugnt och mys.

Kommentarer
Postat av: jenny

Jag längtar!!!!!! <3

Postat av: Anna

Skönt att få åka utomlands lite ju :) puss

2009-03-29 @ 18:31:02
URL: http://anna1987.bloggspace.se
Postat av: Louise

va mysigt med egypten :)

dit skulle jag vilja åka igen, vill också bli brun =P

2009-03-31 @ 22:15:31
URL: http://puckeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback