jobbat kväll

Idag har vi jobbat över en stund. Jobba kväll är lite jobbigt tycker jag. Men det behöbs ju ibland också. Jag anna och chanette var iaf och åt lite pizza tills kvällsmat.

Nu har jag precis lagt på ice power på min fot som jag har ont i när ja tränar. Känns otroligt konstigt. Som foten håller på att förfrysa ungefär. Hoppas detta hjälper för imorn ska ja och jenny träna. Och gå på stan ska vi också hinna med. har masa jag vill kolla på.

Och snart är dte helg. Längtar. Då blir det kanske ikea.

Kommentarer
Postat av: Robin

Ska ta hand om fosingen i helgen!!!! Puss puss

2009-03-25 @ 20:28:21
Postat av: jenny

hoppas de blir bättre med foten! ja imorn är det träning + stan!

Postat av: Anna

tur att jag har dig på jobbet gumman :) puss

2009-03-29 @ 18:32:36
URL: http://anna1987.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback