och så tog helgen slut


Söndag igen. Har blivit en sen kväll. Ja och jenny tog en fika på kvällen. Det var inte bara vi som fått denna idé för pims var fullt och vi gick till rådhuset istället. Mysigt ocg trevligt att träffa jenny igen efter helgen. Efter detta promenera jag hem till daniel, karin och lena där mam o pap redan var, har varit där tills nu ungefär.

Annars har jag haft världens mysigaste helg med min favorit robin.  Vi har typ bara tagit det lugnt, kollat på film och myst massa. Längtar tills nästa helg nu redan. <3

Imorn blir det jobb. Sedan ska ja och jenny gå på stan och sedan träna.

Kommentarer
Postat av: jenny

o ja vad sent du kom hem! mysigt hade jag igår. idag blir det stan + träning. ser fram emot det! Puss snyggig

Postat av: Robin

Mysigt och lugnt hade vi och det kommer vi ha nästa helg också. Alltid. Puss puss puss

2009-03-16 @ 16:22:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback