stressad

har stressat igenom hela den här dagen. Eller eftermiddagen och kvällen. Var på stan med jenny och kikade runt. Skulle byta mina skor ja köpte i helgen. Men dte gick tydligen inte. Fick ringa hit och dit och inget verka funka. Så nu tar jag och jessi tar en liten trip ner till jönklping i helgen igen och hälsar på sanna och byter skorna. Treeevligt så dte löste sog ju bra. Med detta betsämt fortsatte vi våran runda på stan ja o jenny. Köpte nya kuddar. Jättefna. Och ett par nya skor. och kollade sommarkläder. sedan blev det solning. Skönt. Hann inte med våran träning så det tar vi imorgon..

Nu blir dte film eller gossip girl.

Kommentarer
Postat av: Linda

det blev lite gossip :P och idag blir det avsnitt 20 ;) pussss

Postat av: jenny

njaaa, asså mamma klippte ju mina men ;P jag vet inte om jag är så bra på det men! hihi. isf måste de va jeans du är är så rädd om. krångligt med skorna ju men nu har de ju löst sig bra iaf! ses snart PUSS

2009-04-01 @ 17:48:17
URL: http://jennysv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback