årets första mjukglass


Efter jobbet träffa jag jenny. Vi gick på stan och kollade runt. Köpte glass och satte oss på torget. Sedan hann jag med en solning också. Och nu är jag hemma. Ska snart börja förbereda mig inför kvällen. Då ska jag, jenny och linda hem till sofia. Blir vinkväll och möjligen lite grillning. Mysigt med mina tjejer..

Och imorn är jag ledig. Gud vad skönt. Ska hyra film och ligga i soffan hela dagen och vila.. som det ser ut nu iaf. Men jag behöver det.

Ne nu är det dags att välja kläder.

Kommentarer
Postat av: Robin

Raring jag prata med dig nyss.. Väldigt full börjar du bli!!! Jag längtar efter dig. Snart är det fredag!!! Puss puss <3<3<3

2009-05-20 @ 23:02:08
Postat av: Robin

Älskling va sött du är och va gott det ser ut att va med glass!!!!!!

2009-05-20 @ 23:25:27
Postat av: Jenny

tack för igår snygging!

Postat av: Linda

mmm gott med mjukglass:)

2009-05-21 @ 10:01:07
URL: http://liiindab.blogg.se/
Postat av: Linda

haha va kul att du sa att jag inte kommentera så mkt igår :P jag har ju kommenterat en hel del ju :P sötnos ;)<3 hoppas du får en mysig dag!

2009-05-21 @ 10:03:00
URL: http://liiindab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback