fredag, friday, freitag

Äntligen är det fredag. Veckans bästa dag enligt mig.. Ska bli skönt med helg nu. Har inga planer för den här helgen, bara vara hemma, vila och ta det lugnt. Blir väl någon film också, kanske tv också. Känns som det behövs. Robin kommer hit också, så det blir ju ännu bättre. Om cirkus en timma ungefär..  Så det blir en underbar helg. Mysigt. <3


Här är jag på jobbet. Ja för tillskillnad från några av er andra fick jag ge mig upp och jobba idag. Var nog många annars som tog ledigt på en sån där dum klämdag. Men det var skönt att få vara ledig igår iaf. Och dagen gick snabbt ändå.


Kommentarer
Postat av: jenny

snygging <3

Postat av: Anonym

Hej, tävla om att bli veckans blogg i min blogg

kram!

2009-05-22 @ 18:10:40
Postat av: linda

hoppas du får en mysig helg sötnos, hälsa robin :)

2009-05-22 @ 20:59:13
URL: http://liiindab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback