på promenad genom stan..



Nu är jag hemma igen. Har hunnit med en del idag. Träffade jenny efter jobbet. Drog en snabb sväng på stan innan vi solade. Sedan åkte jag hem och bestämde mig för en promenad. Så promenarade ner till stan och hem till jessi. Hon och sanna förfestade inför kvällen. Väldigt trevligt med skratt och prat..

Nu sitter jag här hemma. Har duschat. Är ju snart dags för sängen. Imorn är det fredag. Helt plötsligt känns det som den här veckan har gått snabbt. Ska bli skönt med helg. Imorn kväll blir det vinkväll med mina tjejer. Och på lördag blir det dop.

Kommentarer
Postat av: Jenny

söt du är! japp imorn blir det vinkväll, ska bli kul!

Postat av: Robin

Tur att veckorna går så snabbt så vi får träffas snabbare raring..<3<3<3<3

2009-05-07 @ 21:27:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback