nöjespokalen

Jag gissade rätt, på 2 sekunder. Jag lovar!

Sitter och tittar på nöjespokalen nu på femman. Man skulle gissa en serie och man fick 5 ledtrådar och fick se lite bilder från platser i serien. Och det är så störande att jag sitter här helt själv så ingen kunde se att jag tog att serien var tre kronor efter bara 2 sekunder. Men jag gjorde det.

Idag annars har jag och jessi varit på elins esplanad och kikat och senare på kvällen åkte jag och jenny hem till sofia. Trevlig och mysig dag med vännerna..

Mer av det blir det i helgen. Imorn blir det idolmys hos linda, och på lördag, götet med jenny.

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag tror dig Lina ;) du fixade det säkert! Ska bli mysigt imorn med lite idolmys!

Postat av: Robin

Duktigt älskling!!! Puss godnatt älskar dig

2009-11-05 @ 23:46:54
Postat av: jenny

haha jaa jag tror dig med, mysigt med idolmys, synd att jag missar idol, kanske hinner hem till utröstning den! ses på lördag snygging<3

2009-11-06 @ 11:02:26
URL: http://jennysv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback