borta bra, hemma bäst.

Nu är jag hemma från stockholm. Har precis varit iväg på pims och fikat med jenny och linda. Mysigt med mina fina vänner. Blev kaffepims. Har så himla ont i min tand (tror jag fått en visdomstand) så har svårt att äta.

Så men har verkligen haft en mysig helg. Igår som sagt så blev dte inte bio och hotelles resturang var full så vi gick till olearys
som låg precis bredvid. Väldigt gott och myspys.


Idag har vi tagit det lite lugnt. Sov ut lite på morgonen. Åt den jättegoda hotellfrullen och hann med stan en sväng innan jag åkte hem.


Som sagt, otroligt mysig helg med världens bästa..


Kommentarer
Postat av: Robin

Tack för helgen älskling väldigt mysigt och trevligt har vi haft!!!! Synd vi inte fick se mer mål på matchen bara!!! DIF skulle vunnit!!!

Puss Puss Älskling

2009-09-27 @ 20:50:40
Postat av: E

ni ser ut o haft det jätte mysigt:) jag längtar till ja ska dit nästnästa helg:) <3

Postat av: jenny

du är snygg, snygg du är i guld också!

2009-09-28 @ 15:31:38
URL: http://jennysv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback